עמדת טעינה לרכב חשמלי
קבלו הצעת המחיר משתלמת

עמדת טעינה לרכב חשמלי

תוכן עניינים
עמדת טעינה לרכב חשמלי

עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי היא תוספת חובה כשרוצים את הנוחות של טעינת המכוניות שלכם בנוחות של ביתם. תחנות אלו נועדו להפוך את תהליך הטעינה לפשוט ויעיל. הם מותקנים בדרך כלל בחניה או בחלקו החיצוני של הבית, מה שמאפשר לבעלי רכבי EV להטעין את רכביהם בן לילה או בכל פעם שהם אינם בשימוש.

עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי

ההתקנה דורשת תכנון קפדני. חשוב לקחת בחשבון גורמים כגון מיקום עמדת הטעינה, קיבולת החשמל של לוח החשמל שלך וכל חוקי בנייה או תקנות מקומיות. פעמים רבות מומלץ להזמין חשמלאי מקצועי על מנת להבטיח התקנה בטוחה ונכונה. חשמלאים יעריכו את מערכת החשמל בביתכם, יקבעו את המיקום הטוב ביותר עבור עמדת הטעינה והחשמלאי יתקין אותה כך שתעמוד בכל תקני הבטיחות. תהליך ההתקנה עשוי להשתנות בהתאם לסוג עמדת הטעינה שתבחר, כגון מטענים ברמה 1, רמה 2 או רמה 3.

עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר

מחיר בסיסי

המחיר הבסיסי להתקנה פשוט על ידי חשמלאי ינועו בין 800-1,000 ש"ח

מחיר עמדת טעינה לרכב חשמלי

המחיר נע בין 2,500 ל-3,500 ש"ח. זהו המחיר של התקנה של עמדת טעינה בסיסית שמתבצעת על ידי חשמלאי, כלומר התקנה של שקע כח והגנה בחניה.

עמדת טעינה ייעודית

אם לרכב שלכם נדרשת – או אם בחרתם – עמדת טעינה ייעודית של חברה מסויימת, תצטרכו לשלם לה בנוסף לתשלום לחשמלאי על עבודת התשתית.

מחיר עמדת טעינה ייעודית

מחיר עמדת טעינה ייעודית נע בין 5,000 ל-10,000 ש"ח ומעלה.

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף

התקנה בבית משותף כרוכה בכמה שיקולים נוספים. חשוב לדון בהתקנה עם כל דיירי הבניין ולקבל את האישור שלהם מכיוון שהעלויות והשימוש יחולקו. בנוסף, יש להעריך את התשתית החשמלית של הבית המשותף כדי לקבוע אם היא יכולה לתמוך בעומס הנוסף מתחנת הטעינה. יש לקבוע הסכמות ברורות לגבי לוחות זמנים לטעינה וחלוקת עלויות כדי למנוע התנגשויות. התקנה נכונה ועמידה בתקנות המקומיות חיוניים כדי להבטיח בטיחות ותאימות. דיור משותף עם עמדת טעינה של EV יכולה לספק פתרונות חסכוניים וידידותיים לסביבה למספר תושבים כדי להטעין את הרכב שלהם בנוחות.

סיוע ממשלתי

הממשלה מעודדת את השימוש ברכבים חשמליים באמצעות מענקים והטבות מס. על ההטבות ניתן לקרוא כאן >> עמדות טעינה ותמיכות לעמדות

סיכום

המחיר בישראל הוא סביר יחסית, והוא צפוי לרדת בשנים הקרובות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי עלות ההתקנה של עמדת טעינה יכולה להגיע לכמה מאות שקלים. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון את נושא ביטוח לרכב חשמלי שישמור אליכם ביטוחים מפני גניבה.

שתפו:

אולי יעניין אותך גם...

קבלו הצעת מחיר משתלמת